Saturday, May 07, 2011


"...zece pași simpli pentru a scăpa de draci"

1. repetă în gând mantra: "trebuie să te calmezi, 1 2 3 4 5, trebuie să te calmezi"

2. în final sunt doar niște emoții având o cauză, de cele mai multe ori bine determinată -> scapă de cauză

3. cum probabil punctele 1 și 2 n-au funcționat, începe să scrii o listă cum să scapi de draci

4. realizează de unde vine cuvântul draci, astfel, tehnic vorbind, biblic vorbind, sau cum dracu vrei să-i zici, ești posedat temporar de draci, aici ar trebui să zâmbești la prostiile pe care le debitezi și deja să te simți mai bine

5. zâmbetul a dispărut, realizezi ca ai ajuns la punctul cinci și deja nimic nu are efect; cumva încă mai ai o ramașită al unui surâs dar ridici sprânceana și iți aduci aminte că totul este doar debusolare temporară

6. nu funcționează, te gandești că ai putea trântii ceva sau distruge ceva în mod fizic, un rit sau poate o transcendență în fizic ar funcționa ? dar realizezi că mai mult i-ar sporii, în plus probabil ai strica cadoul acela care nu-l suporți (merită o sesiune doar pentru el) sau mai rău ceva care este util

7. încearcă să gandești logic, însă apare o problemă, realizezi că de fapt logica te-a adus oarecum aici, deci logic vorbind, dacă ar fi să gândești logic ți-ai face și mai mulți draci și să fim serioși: cine are nevoie de o familie de draci în cap ?

8. începi să realizezi că ceea ce scrii ajuta cumva să te calmezi, dar parcă, parcă tot iți vine să distrugi ceva, fie și ceva banal, doar să simți că unele lucruri lipsite de lumină se pot dezintegra în fața ta.

9. deja te simti mai bine, realizezi că probabil este un foc care o să arda încet sau din când în când mai puternic, poate cumva il chiar poți folosi, adică să fim serioși (nr.2), când ceva iți arde în cap, nu te mai găndești la ce și cum, de ce, unde și restul.

10. acum zambești platonic sau poate socratic, dracu știe, dar este bine.

"11. Life is zero sum game..."


Art from: conclaveobscurum.ru

4 Comments:

Blogger joe said...

1. tipa celalalte voci interioare la mine si imi spun sa nu ma mai repet
2. nu pot sa-mi disec propriul creier
3. am scrisul urat iar de tastat despre draci, probabil m-ar lua dracii
4. nu zambesc, sunt speriat
5. acum zambesc, rad chiar
6. as sparge ceva, da, vezi...ma stii bine!
7. gandirea logica inseamna gandire, gandirea mea e abis
8. da, inca as strica ceva, asa mi-e felul cred
9. ma simt atat de bine incat as bea ceva, demidulcele din vitrina poate, spre dezamagirea parentala
10. nu zambesc, ma gandesc serios la vinul ala.

11. tot la vin ma gandesc

Sorry ca ti-am parodiat postarea, nu stiu ce m-a posedat...

May 07, 2011 8:52 AM  
Blogger dakull said...

partea tare este ca si articolul este o parodie la listele cum sa te calmezi cand ai draci :))

btw. I'm not really a wine guy :P

May 07, 2011 9:01 AM  
Blogger dakull said...

more or less, alcohol doesn't really do the trick for me, tocmai: mai rau, after ma trezesc si mai lucid.

May 07, 2011 11:46 AM  
Blogger emma said...

postarea ta a coincis de minune cu starea mea de spirit. in mod normal sunt o persoana foarte calma, intelegatoare, "cool" cum ar zice unii. dar mi-am gasit "nasul" si de cateva zile sunt plina de nervi la servici, 8 ore pe zi as sparge capul cuiva (este confidential bineinteles).am incercat mai bine de jumatate din remediile alese de tine dar in final am ajuns la concluzia ca ignoranta pare a da cele mai bune roade. de maine o sa zambesc fals si o sa ma prefac ca totul e ok (cel putin pentru a evita capetele sparte:))

May 11, 2011 9:31 AM  

Post a Comment

<< Home