Thursday, August 26, 2010


"...timpuri de mult trecute"

Pierduti in propria incarnare, lipsiti de orice substanta, legati de praf printr-o amaraciune discontinua... totusi fericiti.

"Ferice sa fiti !" le vorbi un zeu al pietrei, dar ei erau pierduti deja in propriile neconcordante cu acel trecut si acel viitor pe care nu-l vor simtii niciodata, o eternitate pre si post necunoscuta. Insa ei erau fericiti.

Soarele ardea precum timpul arde viata, razele imbiau sufletele intr-o cadenta asincrona cu trupurile dezgolite si pierdute in zare. Incercau sa traiasca prin idei moarte, nu vedeau dincolo de ele, idealismul lor era otrava administrata gand dupa gand in sangele sufletului. La marginea creatiei, ei erau fericiti.

A spera ? A te resemna ? Da. Arkos spera, el se resemna in fata vietii, la fel cum templele pietrei se resemneaza in fata timpului, rece si impersonal sunt slefuite de catre curentii nordici, la fel si Arkos se lasa slefuit de curentii sufletelor... si era fericit.

"timpuri de mult pierdute..."

Art from: conclaveobscurum.ru

8 Comments:

Blogger joe said...

De prea multe ori confundam fericirea cu ignoranta.

August 26, 2010 3:52 PM  
Anonymous V said...

ASta parca se apropie un pic de "Asa grait-a Zarathustra" in ceea ce priveste stilul. Sau poate ma insel. :-?

August 26, 2010 4:02 PM  
Blogger dakull said...

@joienegru true, dar cum delimitam una de alta ? Preferi sa fii fericit intr-un mod ingnorant sau lucid dar in cautarea fericirii ?

@V Poate ? Nu stiu, inca nu am citit-o. Am scris postul dupa ce am citit Nunta lui Camus.

August 27, 2010 12:21 AM  
Blogger joe said...

Eu prefer ultima varianta, sa fiu lucid si sa caut fericirea, nu de alta dar nu pot sa ma bucur de ignoranta. As fi fericit ca-s ignorant dar ignoranta asta ar fi si motivul necazului meu. Drept urmare, vreau the real deal.

V, cum poti sa confunzi cu Zarathustra? Postarea asta este de o intelegere medie, nu una abstracta si intortocheata.

August 27, 2010 1:54 AM  
Anonymous V said...

Mda, m-am gandit ori Nietzsche ori Camus. :)
P.s: am spus stil, nu intelegere. M-am referit strict la scriitura. And making mistakes is human...:|

August 27, 2010 6:06 AM  
Blogger dakull said...

@joie dap si eu, desi uneori parca as vrea sa incerc si fericirea lor, macar pentru un timp

@V Oricum postul este clar influentat de Camus, la suprafata cel putin, stilistic cum ziceai :)

August 27, 2010 6:13 AM  
Blogger joe said...

Da V, spuneam si eu...

Stiu dakull ca se zice ca ignorance is bliss, dar nu merge asa pt oricine.

August 27, 2010 6:43 AM  
Blogger dakull said...

@joie in curand ne vom pierde in semantica cuvantului ingnoranta :)

August 27, 2010 6:50 AM  

Post a Comment

<< Home