Tuesday, September 09, 2008


"...ma voi alatura si eu ipotezei"


Hmm, maine va avea loc acel experiment, desi mi se pare ceva inofensiv, bineinteles ca in media a aparut ideea precum ca ar putea genera sfarsitul lumii. Detaliile ? Neimportante, partea interesanta ? Efectul: toti ne punem, sau ne-am pus intrebarea, ce am face acum daca maine am stii ca va veni sfarsitul lumii ? ( Ne-am mai pus de mai multe ori intrebarea asta, anul 2000, atentatele de la 1 sept., si alte evenimente asemanatoare )

Oare ce as face daca as stii ca maine c'est la fin du monde ? Buna intrebare, i-as raspunde cu o alta: Oare nu ne punem intrebarea asta in fiecare zi ? Nu cumva, toti am vrea ca maine sa fie un sfarsit ipotetic al lumii nostre, al realmului nostru incident in care traim cu atata stupoare, zi de zi ? Poate asa, o sa facem in sfarsit ceva ce visam, sau poate sa scoatem la suprafata cele mai ascunse ganduri si sa ne aratam fata subconstientului ? 

"Cine nu vede moartea in culori trandafirii  e atins de un daltonism al inimii."  E.Cioran

0 Comments:

Post a Comment

<< Home