Monday, June 02, 2008

"...despre jazz"

Retata perfecta ? Un pic de Coltrane, niste Miles Davis si Louis Armstrong si o picatura de Nina Simone... Optional un pahar de whisky, dar neaparat o canapea relaxanta, lumina slaba si poate un iz de melancolie. Rezultatul: descatusarea completa a simturilor, totul se revarsa in propriul suflet, dandu-i un parfum majestic de atemporal si universalitate...

Apoi pentru o trezire ezoterica treptata din propria transa: niste sunete estice... Yusef Lateef si, intr-un final complet previzibil: Vlatko Stefanovski & Miroslav Tadic cu eternul Krushevo....




"...m-am trezit"

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nu prea stiu carei treaba cu acei artisti ca nu-i stiu dar cu canapeaua luminile slabe si acel mic pahar in mana sunt de acord
Tanase Viorel

June 05, 2008 1:18 PM  
Blogger Divided. said...

hehe,

fundalul camerii-mi agrementeaza rapsodia de sunete iar melancolia-mi este coplesita de recele pahar de whisky,
slabele luminite sunt clipirile ochilor mei, totodata cuprinsi in dansul acestor melodii, totodata cuprinsa in acest ritm diafan...
mergand alene ma-ntorc pe cat de aproapte, pe-atat de departe,
eu, camera, si voi, suficient pentru a-mi accentua ultima rasuflare.

( we have all the time in the world, just to know nothing more, nothing more, nothing less only.... )

si asa a inceput ieri :P

( cadrul tau in imaginea mea :D )

_____
miha'

July 29, 2008 2:57 PM  

Post a Comment

<< Home