Sunday, June 22, 2008

"...placut impresionat"

M-am uitat azi pe o revista de IT ( CPU Magazine, pentru posteritate ) si cum de obicei dupa vreo cinci, zece minute de privit poze si titluri si din cand incat citit cateva cuvinte, complet aleator din articole, ma plictisesc, am dat direct la penultima pagina, la recomandari de muzica si am gasit ceva superb:

Nine Inch Nails - The Slip

Este ultimul lor album. Aparent Trent Raznor este pe culmile creativitatii, pentru ca nu de mult a scos Ghosts I-IV, 4CD-uri de muzica cu tente ambiante insa cu elementul NIN in compozitie. The Slip desi continua, sau mai bine zis se simte in el directia din Ghosts, este un album clasic NIN... ( acum sunt la prima auditie cap-coada a lui )

Partea cu adevarat surprinzatoare este faptul ca poate fi descarcat free si este sub licenta creative commons ( aste inseamna ca poate fi remixat si folosit in proiecte comerciale ), este oferit in toate formatele posibile: de la arhaicul Mp3 pana la formatul meu preferat loseless ( fara pierderi de calitate ) Flac, si cireasa de pe tort: wav 24bits/96Khz.... superb, de abia astept sa-mi refac Tascam-urile...

Link de descarcare:
http://dl.nin.com/theslip/signup


"...preauditie"

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Super tare faza ... chiar e o metoda buna de marketing chestia asta ... numai stiu sigur cine au fost primii care sa adopte strategia asta. Acum iau si eu albumul sa vad ce si cum.

June 30, 2008 1:03 AM  

Post a Comment

<< Home