Friday, January 26, 2007

Prins... prins in impropria inertie dezolanta a bolii... decimat de nenumarati purtatori ai aceluiasi scop suprem... totul pare fad, atat de fad incat as putea sa jur ca lumea este in nuante de gri... totusi presentimentul unui nou inceput imi da speranta...

Dap, am racit (gripa poate ?) si nu, nu ma simt chiar asa de rau, oricum nici nu placut. Inca sunt in examene & co. In rest hmm, ascult probabil unul din albumele mele preferate: Vlatko Stefanovski & Miroslav Tadic "Krushevo". (thx. bogdan ca mi l-ai recomandat)
Vlatko. S este un chitarist jazz-fusion din Macedonia, albumul este o fresca a muzicii macedone. Ceea ce ii confera albumului, corp si substanta (pe langa melodiile superbe) este sunetul ambiant si ecoul sublim generat de faptul ca inregistrarea s-a facut in Monumentul Macedon din orasul Krushevo.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Where is Krushevo?

December 28, 2008 6:21 AM  

Post a Comment

<< Home