Tuesday, January 16, 2007


"in the rush of exams"
"its only the bloody beginning..."
(un)staring Me as Me....


Dap, ascult Eliane Elias, deci ma relaxez... Oricum, am facut un lucru interesant azi, mi-am repozitionat subwooferul de la sistemul audio (AL.Mx5021): l-am mutat sub masa de lucru, acum aflandu-se exact la mijlocul distantei dintre sateliti (dist. sat. 0.75m orizontal, dist. sub. vertical centru sat. 40-50cm).
"Feedback" ? , sunetul pare mult mai "inchegat", bassul este ceva mai detaliat, mai profund, ceva mai dinamic insa nu la fel de puternic in melodii cu bass sintetizat (pe care oricum nu prea le ascult). Imi place... problema, este ca pozitia subului este oarecum nu prea "ergonomica"....

In alta ordine de idei, hmm, nu s-a mai intamplat nimic interesant, vreau sa scap de sesiune !!! i cant take it anymore !!! aaa .... ok, that was lame. Si dap, se pare ca sunt intr-o dispozitie buna, no more pseudofilosofii azi.

Just this: "Man . . . always remains attached to the past: however far and fast he runs, the chain runs with him." - Nietzsche

PS: albumul din poza o sa-l descriu intr-un post viitor...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home