Thursday, January 11, 2007

Este aproximativ ora 10,2 seara, este Joi, azi am dat primul "examen" la facultate... interesant, simplu, plictisitor, greu ? who cares... Problema care ma framanta este ca serverele de la 3x.ro au cazut, grr !!! Acolo se regasesc majoritatea site-urilor care le-am creat pana acum... Pure virtual memories... damn..
Hmm, oare ce subiect sa abordez, sa ma gandesc... intre timp:
Evident, ca de obicei, intoxicatia vietii in congregatio (societate) m-a aruncat iarasi intr-un abis al cunoasterii de sine, un sine inexistent, lipsit de substanta... bla bla bla...

Dap, stiu despre ce sa vorbesc, Windows Vista, il am instalat de ceva timp, imi place,
- se incarca mult mai rapid decat xp sp2 care il am instl. pe un hdd mult mai rapid decat cel pe care este instl. Vista (72Mb/sec vs. 40Mb/sec seq. read),
-inghite tot ramul care il pui la dispozitie (1Gb ram, doar Vista nici o aplicatie deschisa => 2Mb Free Phisical Memory) asta intr-un sens bun, pt. ca acum V. foloseste ram-ul pe post de cache pt. a accelera lansarea celor mai folosite aplicatii (un fel de precaching evoluat).
- spre deosebire de xp, acum look-ul default nu-ti mai da impresia ca-ti insulta inteligenta, este ceva mai curat, complex si deci mai versatil
- eye candy - momentan nu am o plc. dx9.0 hardware (shame on me), insa o sa-mi fac un upgrade in curand
- fiabilitate: imi plac toata utilitarele ascunse de monitorizare a sistemului, ofera multe informatii stufoase desi aparent inutile
- compatibilitate cu vechile app: pt. asta chiar ii dai nota 10+, am reusit sa rulez un vechi joc (nu, nu de DOS) care pe. xpul nu il rula corect, nice
- securitate: interesanta ideea, dar plictisitoare
- performanta in general: momentan parca se misca mai bine ca xpul.. parca :)
....more to come

0 Comments:

Post a Comment

<< Home