Friday, December 15, 2006

Ok, ca sa-mi revin putin din gandurile de acum 5min. Un mica recapitulare, la ceea ce s-a mai intamplat prin anul 2006: am intrat la facultate - la informatica - yey; am intrat si in Aiesec, probabil una din cele mai inteligente miscari pe care le-am facut, o sa explic poate intr-un post de ce, si cam atat. Acum se apropie iarasi Craciunul, revelionul etc.

O noua, sectiune a blogului, care vreau sa o "initializez" incepand cu postul acestea, este cea legata de muzica, si anume, muzica care o ascult acum, de ce o ascult, pentru ce o ascult si ce ceea ce imi face...

Cat despre partea tehnica: 2006: cea mai importanta schimbare in acest domeniu s-a intamplata acum cateva luni, cand Intel prin noua arhitectura Conroe (de care sunt responsabili niste ingineri din...) a detronat Fx-urile de la AMD, prin performanta bruta si un nivel scazut de consum si generare de caldura. Pe scurt, progenitura Intel, este un veritabil FX si X2 Killer. Nu-mi place sa spun asta, fiind un fan AMD, insa asta este. Oricum, in 2007 lucrurile or sa se schimbe probabil, cu K8L un quad-core nativ bazat pe arhitectura noua si tehnologii noi cum ar fi HyperTransport 3.0 si DDR3.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home